luni, 10 iunie 2013

Camera mea

A trecut ceva timp de când nu am mai postat, din cauză că abia acum am terminat cu examenele, dar acum am tot timpul din lume să-mi postez lucrările.

Am făcut un desen în care mi-am reprezentat propria mea cameră, așa cum s-ar vedea per ansamblu din spatele patului. Nu am reușit sa pun absolut totul în desen (raftul de cărți ascuns de stâlp, precum și mobila unde îmi pun imprimanta cu scanner, CD-urile și celelalte cărți). Am surprins astfel cea mai mare parte din încăpere, aproape toată cu excepția a două colțuri ale camerei. Dacă veți da click pe poză pentru a mări desenul, veți observa mai bine efectul de lemn utilizat pentru mobilier și parchet, precum și alte detalii.

Titlul lucrării: Camera mea
Data finalizării: 13 februarie 2013
Ustensile folosite: 

  • creion pentru schița originală și pentru umbrirea elementelor de culoare albă
  • creioane colorate, carioci
  • creion negru pentru hașurare, efect de umbră
  • corector - pentru un alb mai intens al obiectelor de culoare albă (pernă, prelungitor, priză, uși, coli de scris), pentru evidențiere, luciu etc.
  • pix negru pentru contur
  • pix albastru deschis/bleo pentru perete și unele umbre
  • pix albastru închis cu gel pentru covor
Format: A4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu