joi, 23 mai 2013

Răsărit de soare la Bicaz




Salutare tuturor! Având în vedere că aceasta este prima mea postare odată cu debutul meu in Blogosferă, m-am gândit să încep cu dreptul, deci am ales una dintre cele mai reușite desene făcute de mine, un peisaj montan creat în luna august 2011, atunci cand mă aflam în preajma Ceahlăului, langă lacul Izvor Muntelui...aveam o priveliște superbă, de care am profitat din plin. De atunci, desenul a avut mai multe "update-uri" până a ajuns la forma finală pe care o vedeți acum.

Numele lucrării: Răsărit de soare la Bicaz

Ustensile: 
  • Pentru contur am folosit un pix negru cu gel, iar pentru efectul de umbră un pix negru obișnuit, precum și un creion negru. 
  • Pentru albeața norilor și stâncilor am folosit un corector (cu vârf ca de pix pe care se apasă, nu din acela cu penson), iar detaliile le-am facut cu un creion simplu ascutit. Tot cu ajutorul corectorului am realizat și floricelele.
  • Pentru efectul de reflexie a luminii solare pe suprafața apei am folosit pixuri colorate și carioci în nuanțe de roșu, oranj și galben, iar pentru a reda ideea de răsărit am folosit aceleși culori/nuanțe la cer și la nori. De asemenea, pentru a reda exact aceeși efect de zori de zi, am colorat cerul mai albastru în apropierea soarelui și mai închis în margini.
Format: Hârtie A4

Acestea a fost primul meu desen (primul de pe blog, NU făcut de mine vreodată) și vor urma și altele ;) Cu acestea fiind spuse, vă aștept să vă alăturați și voi universului meu artistic și aștept comentariile și părerile voastre.

V-am pupat !




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu